Kesäkuun loppusuoralla

 Kesäkuun loppusuoralla ollaan ja on nautittu kesäisistä päivistä. Koutsin kanssa tuumattiin, että keskimäärin kivempaa on pyörätuolilenkit kesällä kuin lumihangessa pusatessa. Lähteminenkin on niin helppoa, kun ei tarvitse turata kaikkia toppavaatteita ja talvikenkiä päälle. Koutsi sai uuden pyörätuolinkin, joka on napakampi, rullaavampi, joten lenkkeily on nyt ihanan helppoa.

Pikku-Ukko sai mieleisen oman kesävieraan, kun ihana Nuppu sisko tuli viikonlopuksi kylään. 


Ihmisjäsenkin oli ilosta sykkyrällä sillä Nuppu on ❤️ Nuppunen solahti porukkaan samointein ja ongelmitta. Yhdessä haukuttiin naapurin Hugo vaikka Hugoa ei edes näkynyt. Leikit sujui ja lenkillä kumpikin ryysäsi vauhdilla alun ja tajusin minkä pyörävaljakon näistä kahdesta vauhtihirmusta saisikaan. Alkuinnostuksen jälkeen kävely vauhti aina rauhottui. Ihmisjäsen yritti roikkua perässä.


Hörökorvaosastolla on aina ollut keskenään hyvät välit ja kaikenlaisia kuulumisia supateltiin viikonloppuna 💕


Jussiksi huristeltiin taas mökille. Rosvopaistia ja sukulointia. Hävittiin mölkyssä mennen tullen Kerimäkeläisille. Pikku-Ukolla oli jossain kohti tylsää ja ehdotteli pallon heittoa, frisbeetä ja crocsin varastelua. Häikäilemättä hyödynsin tylsyyden keppi motivaation lisäämiseksi ja käytiin punkkeja uhmaten tekemässä 5 lyhyttä yhden kepin jälki pätkää. Nyt osui ja upposi. Niin tylsää oli ollut, että kepit olikin ihan huippujuttu taas. Ne ilmaistiin, leikittiin ja oltiin molemmat ihan tohkeissaan. Punkit ei enää haitannut yhtään. Ja mikä parasta "heitäjosepallo"-katse loisti poissaolollaan.



Kotiin tultua testattiin lenkillä ja edelleen kepit poimittiin ja pallo on unohtunut tämän homman yhteydessä. Toistellaan vielä muutama kerta kotioloissa ja sitten voisi uskaltaa jo pienelle jäljellekkin taas. Tottiksessakin on pidetty tarkat rajat mistä hommista tulee pallo ja mistä ruoka. Tuntuu että ollaan oikealla tiellä.

Kuusenkerkkien keräilystä taisi tulla nyt jokavuotinen harrastus. Marttojen ohjeella siirappi onnistui loistavasti. Toisesta ohjeesta pöllitty vaniljatangon lisäys kruunasi lopputuloksen. Oli kyllä keittelyyn menneen ajan väärtti lopputulos.












 

 

 

Kommentit

Suositut tekstit