Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

Kesäkuun loppusuoralla

 Kesäkuun loppusuoralla ollaan ja on nautittu kesäisistä päivistä. Koutsin kanssa tuumattiin, että keskimäärin kivempaa on pyörätuolilenkit kesällä kuin lumihangessa pusatessa. Lähteminenkin on niin helppoa, kun ei tarvitse turata kaikkia toppavaatteita ja talvikenkiä päälle. Koutsi sai uuden pyörätuolinkin, joka on napakampi, rullaavampi, joten lenkkeily on nyt ihanan helppoa. Pikku-Ukko sai mieleisen oman kesävieraan, kun ihana Nuppu sisko tuli viikonlopuksi kylään.  Ihmisjäsenkin oli ilosta sykkyrällä sillä Nuppu on ❤️ Nuppunen solahti porukkaan samointein ja ongelmitta. Yhdessä haukuttiin naapurin Hugo vaikka Hugoa ei edes näkynyt. Leikit sujui ja lenkillä kumpikin ryysäsi vauhdilla alun ja tajusin minkä pyörävaljakon näistä kahdesta vauhtihirmusta saisikaan. Alkuinnostuksen jälkeen kävely vauhti aina rauhottui. Ihmisjäsen yritti roikkua perässä. Hörökorvaosastolla on aina ollut keskenään hyvät välit ja kaikenlaisia kuulumisia supateltiin viikonloppuna 💕 Jussiksi huristel...

Viimeisimmät blogitekstit

Mökkeilyä ja Yllätys retkeilyä